Įsisąmoninimo psichologija grįsti (Mindfulness) grupiniai užsiėmimai vaikams Vilniuje

Įsisąmoninimo psichologija grįsti (Mindfulness) grupiniai užsiėmimai vaikams Vilniuje!

Renkamos dvi įsisąmoninimu grįstos psichologijos (angl. Mindfulness) grupės (6 – 8 m. ir 9 – 11 m.) vaikams Vilniuje. Grupėse tik po 10 vietų! GYVAI!

Programą sudaro:
+ įvadinė paskaita tėvams + 6 kassavaitiniai užsiėmimai po 75 min. + praktikų įrašai naudojimui namuose

Kada?

Ketvirtadieniais nuo 2022 m. sausio 27 d., vasario 3 d., 10 d., 17 d., 24 d. ir kovo 3 d.
• 6 – 8 m. vaikams – 17.30 – 18.45 val.
• 9 – 11 m. Vaikams: 19.00 – 20.15 val.

Kur?

Adresu: Slucko g. 6, Vilnius

Registracijos nuoroda: https://forms.gle/hKjRFPDgg4hPCpAi9

ĮVADINĖ PASKAITA. Išsamią informaciją tėveliai gaus įvadinėje paskaitoje ir susipažins su grupės vadove psichologe-psichoterapeute Asta Jakoniene. Dalyviai galės užduoti visus rūpimus klausimus. Paskaita vyks visiems patogioje ir saugioje Zoom platformoje 2022 m. sausio 20 d. 18.00 – 19.15 val.

KASSAVAITINIAI UŽSIĖMIMAI VAIKAMS.
6 kartai, ketvirtadieniais, 1 užsiėmimo trukmė – 1 val. 15 min.

Užsiėmimų metu dalyviai:

• susipažins su įsisąmoninimu grįsta psichologija;
• tyrinės savo emocijų pasaulį;
• mokysis valdyti dėmesį;
• išbandys daug nusiraminimo technikų;
• lavins empatijos, bendravimo ir savireguliacijos įgūdžius;
• smagiai praleis laiką;

Moksliniai tyrimai pasaulyje patvirtino, jog mindfulness padeda vaikams šiose srityse:

• Gerina savijautą ir atsparumą;
• Gerina miego kokybę;
• Mažina nerimą;
• Gerina dėmesio išlaikymo rezultatus;
• Lavina socioemocinius įgūdžius;
• Stirpina savikontrolę.

Programos kaina – 90 eur.

Registracijos nuoroda: https://forms.gle/hKjRFPDgg4hPCpAi9

Užsiregistravusiems anketoje atsiųsime detalesnę informaciją dėl apmokėjimo.

Išsamesnė informacija tel. +370 684 57186 arba el.paštu konsultacijos@psichoterapija.info.

Literatūros šaltiniai:

• Mindfulness training preserves sustained attention and resting state anticorrelation between default-mode network and dorsolateral prefrontal cortex: A randomized controlled trial”, by Clemens C. C. Bauer, Liron Rozenkrantz, Camila Caballero, Alfonso Nieto-Castanon, Ethan Scherer, Martin R. West, Michael Mrazek, Dawa T. Phillips, John D. E. Gabrieli, and Susan Whitfield-Gabrieli, 2021.
• Lisa Nelson, Katie Roots, Thomas J. Dunn, Alice Ress, Dawn Davies Hull & William Van Gordon, 2021 Effects of a regional school-based mindfulness programme on students’ levels of Wellbeing and resiliency.